Crashed
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG over een onbewoon eiland.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voila. Nou blij?

Ga naar beneden 
+4
Lucy
Elizabeth
Yuki
Megan
8 plaatsers
AuteurBericht
Megan
Admin
Megan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 14-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 3:42 pm

Sheila was Romana, onder een schuilidentiteit, zodat ze gewoon mee kon doen zonder last te hebben van al die ruzies. Maar goed, toen ik dat geheimpje tegen Imke vertelde kreeg ik een chagrijnig hoofd naar m'n kop geslingerd. En nu is Romana weer weg. Is iedereen nu weer tevreden? Ik bedoel dit niet persoonlijk op iemand ofzo, maar ik word echt doodziek van al die domme ruzietjes die iedereen heeft alleen maar omdat de ene nou niet de RPG stijl heeft die bij de ander in het straatje past. We zijn allemaal anders en hebben allemaal een eigen stijl van RPGen, en een eigen karakter. Net als we in het echte leven ook mensen hebben die we niet kunnen uitstaan heb je dat ook in een RPG. En daar moet je maar mee leven, ipv dat we ons allemaal als idiote diva's gaan gedragen en komen met 'als die meedoet dan doe ik niet mee' blablablabla, want dat is echt onwijs kinderachtig. We zijn een groep die allemaal een leuk verhaal samen kunnen maken en dat we irritaties opwekken bij sommige karakters is niet meer dan normaal. Daar hoef je niet meteen ruzie om te gaan maken. Door die stomme ruzies moet ik voor mijn RPG een beetje gaan bepalen wie ik ga buitensluiten en wie niet omdat ik anders iedereen op mijn dak krijg, en ik word er echt moe van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://namayarpg.actieforum.com
Yuki

Yuki


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 3:44 pm

Amen
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth

Elizabeth


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-03-09
Leeftijd : 30

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 3:46 pm

Ik verpest het volgens romana toch altijd, omdat ik nooit vrienden met haar ben op een rpg met haar? Dus ja, ik gedraag me dan nu ook als een DIVA
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan
Admin
Megan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 14-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 3:50 pm

Wat hier staat geldt ook voor Romana.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://namayarpg.actieforum.com
Elizabeth

Elizabeth


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-03-09
Leeftijd : 30

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 3:51 pm

Dat had ik door hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 4:16 pm

Romana is een dramaqueen en verpest het voor zichzelf. Ze vind het vreemd dat ik het erg vind als zij een rpg opent als ik er nog niet eens een dag een heb en als ik dat dan zeg gaat ze het slachtoffer spelen. Ze heeft ook tegen imke gezegd haar alleen te gebruiken voor het actief houden met het rpg en ik heb dan ook absoluut geen medelijden met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila

Sheila


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyzo maa 15, 2009 5:12 pm

Ach ik weet dat ik het voor mezelf verpest heb, but I don't really care anymore. En ik snap dat ik waarschijnlijk niet normaal mee kan doen met het RPG omdat rl RPG's ook beïnvloed, maar ik doe gewoon mee en ik zie het wel. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 3:40 pm

GOSH! Ik had dit ook vorige keer met Myrthe en Renske .. HET IS EEN RPG JONGENS! DDD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 6:29 pm

Eh, nou ik volg niet met die ruzies enzo maar eh, sorry dat ik je niet redde Romana ? Ofja, oke ik snap er niet veel van ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 6:30 pm

Jaime schreef:
Eh, nou ik volg niet met die ruzies enzo maar eh, sorry dat ik je niet redde Romana ? Ofja, oke ik snap er niet veel van ;x

Volgens mij gaat het niet echt om jou .. aangezien jij geen echte ruzie hebt met Romaan? :A
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 6:43 pm

Dylan schreef:
Jaime schreef:
Eh, nou ik volg niet met die ruzies enzo maar eh, sorry dat ik je niet redde Romana ? Ofja, oke ik snap er niet veel van ;x

Volgens mij gaat het niet echt om jou .. aangezien jij geen echte ruzie hebt met Romaan? :A

Oke dan XDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 6:44 pm

Ik heb nooit ruzie met iemand, dus het zal ook wel niet over mij gaan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila

Sheila


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 7:20 pm

Jaime schreef:
Eh, nou ik volg niet met die ruzies enzo maar eh, sorry dat ik je niet redde Romana ? Ofja, oke ik snap er niet veel van ;x


hahahahahahahhah rofl hahahahahahahahhahahahahhahahaha nee joh gekkie hahahaahhahaahahhaha ik heb toch geen ruzie met jou XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Emptyma maa 16, 2009 7:30 pm

Sheila schreef:
Jaime schreef:
Eh, nou ik volg niet met die ruzies enzo maar eh, sorry dat ik je niet redde Romana ? Ofja, oke ik snap er niet veel van ;x


hahahahahahahhah rofl hahahahahahahahhahahahahhahahaha nee joh gekkie hahahaahhahaahahhaha ik heb toch geen ruzie met jou XDD

Ja nee maar daarom snapte ik het ook niet :$ Achja nevermind, doe maar net alsof ik niets zei XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voila. Nou blij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voila. Nou blij?   Voila. Nou blij? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voila. Nou blij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crashed :: Overig :: Off-topic-
Ga naar: