Crashed
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG over een onbewoon eiland.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De eerste nacht.

Ga naar beneden 
+4
Lucy
Dylan
Hayo
Megan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:21 pm

Jaime haalde een iets warmer setje kleding eruit en liep naar het dichtbegroeide bos om zich om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila

Sheila


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:22 pm

Sheila zag dat ze steeds dichterbij kwam, ze was er al bijna. Blij dat ze er eindelijk bijna was, zette ze het op een sprinten op het laatste stuk. Ook Paige begon mee te sprinten. Uiteindelijk kwam ze aan bij Megan. Hijgend begon ze te praten. 'Wat is er allemaal gebeurd? Ik hoorde schoten.. zijn er gewonden? Doden?' vroeg ze. Ze leunde met haar armen op haar benen, en liet zich daarna vallen in het zand. Ook Paige ging liggen, zuchtte en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth

Elizabeth


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-03-09
Leeftijd : 30

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:24 pm

((He, wat gek. Klik anders eens op post reply en kijk of hij daar ook is aangevinkt??))

Elizabeth keek voor zich uit en zei niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:26 pm

Dylan lag nog steeds in z'n slaapzak te slapen dicht bij het water en snurkte heel zachtjes hihi! Hij had natte kleren aan en had het koudddd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:26 pm

Lucy pakte rillend een dik vest uit haar koffer, en daarna nog een dikke trui voor eronder. Ook pakte ze een dikke joggingsbroek en een paar dikke sokken. Langzaam deed ze ze aan, het gekraak van haar hutje aanhorend. Dat blonde wicht zou er nog spijt van gaan krijgen ook. Haar hutje zou het niet lang meer overleven, dat was zeker. Maar zo laat kon ze daar niks aan veranderen, het was te donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:28 pm

Even later kwam Jaime de bosjes weer uit, in droge kleding. Stukken beter. Hij voelde zich meteen al weer wat vrolijker. "Iemand potje voetbal in het donker ?" Vroeg hij terwijl hij de bal ging halen. De goaltjes stonden nog recht. En van voetbal kreeg je het ook warmer !
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:29 pm

((kan niet))

Arianne ging nu naast haar koffer zitten en ristste hem open. Ze gooide er gehaast wat kledingstukken uit, paniekerig opzoek naar haar toilettas. 'Waar is dat pokkending nou...' mompelde ze gefrustreerd.


((he nu doet ie het pas))
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:30 pm

Voetbal! 'Ik!' riep Lucy vanuit haar hutje al. 'Als ik warme kleding aan heb en een beetje ontdooid ben!' Voetbal! Perfect hier. Zo snel als ze kon met verkleumde handen deed ze haar droge kleding aan. Meteen ging er een warme gloed door haar heen. Mhh...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth

Elizabeth


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-03-09
Leeftijd : 30

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:31 pm

Elizabeth keek op. "Uhm altijd gezellig"zei ze terwijl ze alvast opstond en probeerde uit te vogelen wie wat had gezegd


((eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:31 pm

"Anybody else ?" Vroeg Jaime nog eens. Hij schopte de bal vooruit en holde er achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:33 pm

'Als ik had kunnen voetballen, dan had ik nooit op deze vlucht gezeten!' riep Arianne terug. Ja, dat miste ze wel heel erg, voetbal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:33 pm

Lucy wreef haar handen een paar keer over elkaar en ademde ertegenaan om ze te laten ontdooien. Iets meer gevoel ontstond er in haar handen en eindelijk lukte het haar schoenen aan te doen. Ze sprong op en liep het hutje uit. 'Waar ben je?' vroeg ze in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:34 pm

"Hoe bedoel je ?" Vroeg Jaime aan het meisje. De bal hield hij tegen met zijn voet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:36 pm

Arianne haalde haar schouders op. 'Ik moest naar <waar we ook heen gingen> omdat ik speciale therapie nodig had. Ik heb sinds ik een operatie heb gehad iets raars met mijn spieren in mijn benen. Kan niet sporten en alles.' legde ze uit. Ze viste ondertussen haar toilettas en een fles water uit haar koffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:38 pm

"Oh." Jaime wist even niet meer wat te zeggen. Hij kon het zich amper inbeelden, leven zonder sport. Dat moest verschrikkelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:39 pm

Arianne pakte een doosje met pillen uit haar toilettas en haalde er eentje uit zijn verpakking. Ze nam een slok water en propte het pilletje in haar mond. Met een vies gezicht slikte ze het door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:40 pm

Lucy trippeldevan deene voet op de ander om maar een beetje warm te blijven. Haar eigen adem was te zien bij elke keer dat ze uit ademde. 'Jaime, schiet op met die bal!' riep ze ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:42 pm

"Ohja, ja !" Jaime draaide zich om en schopte de bal in de richting van Lucy. "Wie deed er nou weer allemaal mee ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan
Admin
Megan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:43 pm

Megan haalde het pistool uit haar broek en bestudeerde het een tijdje. Het was een automaat, dus ze moest oppassen dat ze niet perongeluk drie kogels in iemands been schoot. Ze klikte met een hendeltje en plotseling hoorde ze dat de loop openschoof en een kogel op de startbaan viel ((ja sorry ik gebruik even mijn eigen termen want ik weet nou eenmaal niet hoe dat allemaal werkt bij een pistool)). Als ze nu de trekker overhaalde zou ze waarschijnlijk een paar kogels achter elkaar kunnen afvuren. Haar ogen gleden even naar de voetbal. Welke idioot ging er nou voetballen op momenten als deze? Megan durfde het pistool niet terug in haar broek te stoppen voor het weer veilig was, maar toch wilde ze stiekem oo kwel meedoen met voetbal. Licht aarzelend hield ze het pistool recht omhoog en ging ze rechtop staan. Ze deed één vinger in haar oor en haalde daarna de trekker over.
Het ding loste drie schoten achter elkaar de lucht in. De knallen gingen weer over het hele eiland. Megan liet het pistool weer zakken en bekeek het aandachtig. Het hendeltje was teruggeschoten. Voorzichtig haalde ze nog een keer de trekker over. Er klonk een lege klik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://namayarpg.actieforum.com
Jaime

Jaime


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:44 pm

Jaime verschrok zich een ongeluk. "WAT DOE JE IN HEMELSNAAM ?!" Schreeuwde hij over het heme strand. "WIL JE IEDEREEN DOOD OFZO ?! GEK !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:45 pm

'Geen idee, gewoon maar beginnen!' zei Lucy blij, waarna ze met de bal aan haar voeten richting Jaime's goal begon te rennen, totdat ze opeens halfdoof werd geschoten, en, nog erger, half dood. 'Jezus ben je gek geworden ofzo?!' vroeg ze kwaad aan degene die aan het schieten was. 'Wil je iedereen dood ofzo?' Gevaarlijke gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth

Elizabeth


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-03-09
Leeftijd : 30

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:53 pm

Elizabeth keek op. "What the..." mompelde ze. Niet dat ze bang was, misschien was een schot voor sommige wel de makkelijkste oplissing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianne

Arianne


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:55 pm

Arianne wierp een blik naar de plek waar het harde geluid vandaan kwam, maar besteede er geen aandacht aan. De pijnstillers hadden haar duizelig gemaakt, en met gesloten ogen liet ze haar hoofd weer op haar kussen zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan
Admin
Megan


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 14-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:56 pm

Megan keek op naar iedereen die blijkbaar geschrokken was van haar schoten. Ze haalde haar schouders op. 'Ik wilde hem alleen even testen,' merkte ze op. Ze voelde aan de loop of hij was afgekoeld en toen ze voelde dat dat zo was stak ze het wapen weer in haar broek. 'No worries, ik ben niet van plan in de stemming om mensen neer te schieten. Naja, jullie...' megan wees naar de twee idioten '... drijven me wel bijna tot het uiterste maar zo agressief ben ik nou ook weer niet. Maar goed. Mag ik nog meedoen met voetballen?' vroeg ze en daarna keek ze naar Sheila, die blijkbaar weer terug was. Gelukkig was ze niet opgegeten door de leeuwen. 'Nee Sheila er is niemand dood. Behalve dan misschien één leeuw,' antwoordde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://namayarpg.actieforum.com
Sheila

Sheila


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 15-03-09

De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Emptyma maa 16, 2009 8:58 pm

'Lag die in het vliegtuig?' vroeg Sheila verbaasd. Waarom had een piloot, of stewardess of passagier een pistool nodig? Sheila bedacht dat ze er waarschijnlijk de leeuwen mee had weggejaagd. 'Handig ding.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De eerste nacht. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste nacht.   De eerste nacht. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste nacht.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crashed :: Crashed :: Het vliegtuig en omstreken-
Ga naar: